Блог

Що буде, якщо зникне МУЗИКА

                                  

Що буде, якщо зникне МУЗИКА?


- закриють музичні школи

- свята в садочках 

- університети, коледжі, училища

- КВН, концерти, фестивалі, конкурси,гуртки 

- шкільні заходи та уроки музики 

- студії звукозапису 

- фірми, які створюють апаратуру

- оркестри: духові, симфонічні, народні, гурти різних форматів

- в спортзалах, театрах, кіно, авто, радіо, салонах  краси -  ТИША! 


Відповідно: втрачені робочі місця, економіка скотиться вниз 

Наслідок:


- впаде Дух, Духовність, Міць, Сила

- розвиток 

- культура

- зникнуть традиції, спадщина України

- підтримка наших Пращурів, Роду

З часом зникне нація, без власного,

ми- НІХТО. Пусте місце.

Так от!! 

Перш ніж говорити, що музика, не важлива, не цінна, нічого особливого,

" музиканти встаньте, хай люди сядуть "

Запитайте себе:

Хто ти будеш без:

- української пісні 

- маминої колискової

- козацьких закликів і традицій 

-людей, які продовжують творити тим самим тримаючи ДУХ свого НАРОДУ! 

Хто ти ? Коли немає музики


Автор Ольга Розколотько

Читати далі

Я унікальність

Що означає унікальність? Я – унікальність? Звичайно – унікальність)…Кожна людина унікальна. Тільки постає питання «А в чому ж полягає моя унікальність?» 
Про це я намагалася думати з самого ранку. Сонячний весняний ранок, в кімнаті чути солодкий аромат кави, день починається чудово! Та ще треба привести себе в порядок – багато очей будуть дивитись на мене сьогодні, і вони не пропустять жодної дрібниці…. Диски, ноти, конспекти, головне- нічого не забути. І найголовніше– одягаю посмішку і спішу до школи) 
…Цікаво, Як сьогодні сприйматиме 8-А симфонію Л.Бетховена? Адже це дуже складний жанр, в ньому безліч образів, маса емоцій, складна гармонія і своєрідний тембровий колорит. Симфонія – це своєрідне відображення життя людини, її переживань, думок і почуттів. Як донести до юного слухача це різномаїття? Чи знайдуть мої учні в цій музиці частинку себе? 
…Знов відволіклась від визначенні своєї унікальності. А ось і знайомі двері. Я підхожу до школи і відчуваю, як змінюється ритм биття мого серця. 
Вже п'ятнадцять років я працюю в школі. Саме школа стала для мене другим домом. Не раз мене запитували: «Що тримає мене в школі? Що є стимулом у роботі? Любов до дітей, чи їх любов до мене?»Так, безумовно! Але в першу чергу відчуття того, що я потрібна цим дітям, і їм зі мною цікаво. Сподіваюся, що зможу зробити своїх учнів добрішими, чуйними, мудрими, навчу бачити прекрасне навколо, бути чуйними до чужих проблем, щирими і відкритими у своїх почуттях. Звичайно – це завдання не з простих, але у мене є союзник – Музика. Сила музика неймовірна. Вона змушує людину плакати і сміятись, радіти і страждати, виражає почуття щастя і допомагає пережити горе. Вона звучить у кожній людині:починаючи з звучання в унісон і переростаючи в масивне звучання оркестру. Я намагаюся почути кожного учня, знайти і заграти на найпотаємніших струнах вйого душі і почути, як поллється мелодія його життя. .. 
Дзвінок. Відкидаю все особисте: турботи, переживання, проблеми. Тепер залишаємось тільки мистецтво, діти і я. Ось вони вже чекають біля кабінету. Зазираю в їхні очі – які вони всі різні! Одні виражають інтерес,другі – настороженість, інші цікавість,в деяких й байдужість. Цікаво, про що вони зараз думають? Що для нихзараз головне, як вони налаштовані на урок, яка мелодія звучить зараз в йогодуші? Намагаюся прислухатись до кожного. Іноді наші партії дисонують, а згодом з’являютьсяперші несміливі партії, співзвучні зголовною. Іноді звучать сольно, потім приєднуються одна до одної, а згодом вони звучать в масивній гармонії. І нарешті звучить наша спільна симфонія, де мелодія кожного серця неповторна й унікальна. 
І кожного уроку звучить якась нова симфонія, наповнюючи мене неймовірним почуттям ейфорії. 
…Втомлена біжу додому, і знову думкимене ніби обганяють. Знову чути якусь мелодію. Намагаюся вгадати – так! Це мелодія 8-А. Вони мене сьогодні порадували. Я думала, що їм байдуже, а вони цікавляться, слухають, а деякі навіть чують. Бачу вдячність в очах і на їх обличчях з’являється посмішка. Ні! Це вони віддзеркалюють мене. Це я їм вдячна, що почула симфонію їх сердець, це я їм посміхаюсь. А це значить, що можу, вмію, хоча до цього було важко дійти. Та результат того вартий. 
Я не можу передбачити, ким стануть моїучні в майбутньому. Головне для мене – навчити їх розкритися, бути неповторним. Можливо ніхто з них не стане музикантом, чи композитором. Але я впевнена, що всім їм прийдеться писати один великий твір - симфонію, симфонію свого життя… 
…Пізно. Треба відпочивати. Вимикаю світло й лягаю спати. 
… Ось нарешті я залишилась наодинці зісвоїми думками. Про що ж я думала вранці?... В чому ж полягає мояунікальність? Важко самій дати відповідьна це питання. Можливо моя унікальність полягає в тому що я успішна? 
Себе я вважаю успішною людиною. До свого успіху йду не по головах колег, не маніпулюванням друзями і близькими. У мене є інший шлях. Я люблю свою роботу і людей з якими працюю. 
Я глибоко переконана в тому, що успіх - це не сліпе везіння, а нагорода за роботу над вдосконаленням самого себе. Досконалості немає меж! 
А можливо унікальність моя в тому, що я щаслива? Я щаслива, тому що я вмію дивитись оптимістично на будь-яку ситуацію в житті. Я щаслива, бо вмію бути щасливою. 
А може я унікальна тому, що… 
….Очі вже давно заплющились і мозок мене не слухає….Він генерує для мене кольорові сни, в яких всі люди успішні, щасливі, унікальні… 
…Я УНІКАЛЬНІСТЬ……

Читати далі

Перший блог

Сьогодні був створений наш новий блог. Слідкуйте за оновленнями, і ми будемо тримати Вас в курсі наших новин. Ви можете читати нові записи цього блогу використовуючи RSS канал.

Читати далі

Блог

19 золотих правил життя

1. Правило взаимности:   Прежде чем судить ошибки других, обратите внимание на себя. У того, кто бросается грязью, не могут быть чистые руки. 2. Правило боли:   человек сам наносит обиды другим.   3. Правило верхней дороги:  Мы переходим на более высокий уровень,...
Читати далі

Блог

Що буде, якщо зникне МУЗИКА

                                  Що буде, якщо зникне МУЗИКА?- закриють музичні школи- свята в садочках - університети, коледжі, училища- КВН, концерти, фестивалі, конкурси,гуртки - шкільні заходи...
Читати далі

Я унікальність

Що означає унікальність? Я – унікальність? Звичайно – унікальність)…Кожна людина унікальна. Тільки постає питання «А в чому ж полягає моя унікальність?»  Про це я намагалася думати з самого ранку. Сонячний весняний ранок, в кімнаті чути солодкий аромат кави, день починається чудово! Та ще...
Читати далі

Перший блог

Сьогодні був створений наш новий блог. Слідкуйте за оновленнями, і ми будемо тримати Вас в курсі наших новин. Ви можете читати нові записи цього блогу використовуючи RSS канал.
Читати далі

Опитування

Чи подобається Вам наш сайт?

Так 741 94%
Ні 47 6%

Загальна кількість голосiв 788

Новини

Сайт Соколишин Галини Іванівни відкрито

Сьогодні відкрився наш новий веб сайт. На цьому сайті я планую розмістити розділ з поезією для душі, з притчами, життєві історії, у методичні матеріали буду загружати особисті кращі конспекти уроків, календарне планування та іншу корисну інформацію. Якщо хтось щось має цікаве з цих питань -...
Читати далі

Блог Соколишин Галини Іванівни

Cоколишин Галина Іванівна
вул. Шевченка, 2
смт. Печеніжин
Коломийського р-ну
Івано-Франківської обл.
78274
0667036578
0673484086
top-lider67@mail.ru