Наше життя

Наше життя …
У перший день Бог створив корову і сказав їй:
– Ти будеш всі дні проводити в полі, давати молоко, годувати своїх телят і сім’ю фермера. За це я дарую тобі життя довжиною в 60 років.
– За що мені таке пекельна життя на 60 років! – Обурилася корова, – Мені вистачить і двадцяти, а інші сорок залиш собі!
І Бог погодився. У другий день Бог створив собаку і сказав їй:
– Ти будеш весь час сидіти біля воріт свого будинку і облаювати всіх хто проходять повз. Дарую тобі життя довжиною в 20 років.
– Ого… забагато для гавкання, – засмутилася собака, – Мені вистачить і десяти років, а решта забирай тому …
Бог знову погодився. І ось на третій день Бог створив людину і сказав їй:
– Їж, спи, розважайся і насолоджуйся життям, але часу на це даю тобі 20 років.
Людина обурилася:
– Що? Тільки 20 років! Знаєш що, Бог, я беру свої 20 років, потім 40 років що корова тобі повернула, і ще 10 років, які віддала собака. Сімдесяти років мені цілком вистачить, домовилися?
– Ну, нехай буде по-твоєму … – зітхнув Бог.
Ось так і склалося, що перші 20 років життя ми спимо, їмо і розважаємося, наступні 40 років працюємо, щоб прогодувати свою сім’ю, а в останні 10 – сидимо на ганку і лаємо кожного хто проходить повз…

Блог

Що буде, якщо зникне МУЗИКА

                                  Що буде, якщо зникне МУЗИКА?- закриють музичні школи- свята в садочках - університети, коледжі, училища- КВН, концерти, фестивалі, конкурси,гуртки - шкільні заходи...
Читати далі

Я унікальність

Що означає унікальність? Я – унікальність? Звичайно – унікальність)…Кожна людина унікальна. Тільки постає питання «А в чому ж полягає моя унікальність?»  Про це я намагалася думати з самого ранку. Сонячний весняний ранок, в кімнаті чути солодкий аромат кави, день починається чудово! Та ще...
Читати далі

Перший блог

Сьогодні був створений наш новий блог. Слідкуйте за оновленнями, і ми будемо тримати Вас в курсі наших новин. Ви можете читати нові записи цього блогу використовуючи RSS канал.
Читати далі

Опитування

Чи подобається Вам наш сайт?

Так 741 94%
Ні 46 6%

Загальна кількість голосiв 787

Новини

Сайт Соколишин Галини Іванівни відкрито

Сьогодні відкрився наш новий веб сайт. На цьому сайті я планую розмістити розділ з поезією для душі, з притчами, життєві історії, у методичні матеріали буду загружати особисті кращі конспекти уроків, календарне планування та іншу корисну інформацію. Якщо хтось щось має цікаве з цих питань -...
Читати далі

Блог Соколишин Галини Іванівни

Cоколишин Галина Іванівна
вул. Шевченка, 2
смт. Печеніжин
Коломийського р-ну
Івано-Франківської обл.
78274
0667036578
0673484086
top-lider67@mail.ru