Правдива історія із життя

Доброго ранку, - сказала жінка, проходячи повз чоловіка, що валявся на землі.  Той оторопіло підняв на неї очі.  Відразу було видно, що жінка добре заробляє - дороге пальто і доглянуті руки говорили самі за себе.  Спочатку чоловік вирішив, що вона знущається над ним, як і багато інших, які кожен день проходять повз нього.

 - Дайте мені спокій, - зі злістю промовив він.  

Але на  його здивування, жінка не зрушилась з місця.  Вона посміхнулася і рівний ряд білих красивих зубів, доповнили посмішку.

 - Ви голодні?  - запитала вона.

 - Ні, - відповів він, посміхнувшись.  - Я тільки що пообідав з президентом.  Ідіть уже, куди йшли!

 Посмішка жінки стала ще ширше.  Раптом він відчув її руку на своїй руці.

 - Що ви робите, жіночко?  Я сказав, щоб ви дали мені спокій!

 Поруч чергував поліцейський, який, почувши крики, підійшов ближче.

 - Якісь проблеми, пані?  - запитав він.

 - Ні, що ви, офіцер, - відповіла вона.  - Я просто намагаюся підняти цю людину на ноги.  Чи не допоможете мені?

 Офіцер спантеличено почухав потилицю.

 - Цей старий, він наш місцевий безхатько.  Він живе на цій вулиці протягом декількох років.  Що ви хочете від нього?

 - Бачите той кафетерій неподалік?  - запитала вона.  - Я хочу відвести цього чоловіка туди і нагодувати.

 - Жіночко, Ви з глузду з'їхали!  - бездомний пручався з усіх сил.  - Я не хочу йти туди!

 Раптом він відчув, як сильна рука поліцейського підхопила його з іншого боку і підняла з землі.

 - Відпустіть мене!  Я нічого не зробив.

 - Заспокійся, вона хоче тобі допомогти, - відповів поліцейський.  - І не сперечайся з нею.

 Нарешті, не без зусиль, жінка та поліцейський відвели старого в кафе і посадили за столик в кутку.

 Був пізній ранок, сніданок вже пройшов, а час обіду ще не настав, тому людей було небагато.  Менеджер тут же підійшов до їхнього столика.

 - Пане поліцейський,  шо тут відбувається?  - запитав він.  - Що все це значить, ця людина в біді?

 - Ця пані привела його сюди, щоб пригостити сніданком, - відповів поліцейський.

 - НЕ тут!  - роздратовано відповів менеджер, - присутність такого роду людей шкодить бізнесу.

 Старий бомж посміхнувся беззубою посмішкою:

 - Бачите, я ж казав вам.  Тепер, відпустіть мене, будь ласка!

 Жінка повернулась до працівника кафе:

 - Хлопче, ви є менеджером цього кафе і Ви знаєте хто у вас що тижня орендує банкетну залу? 

 - Звичайно, - відповів той, - вони найповажніші наші клієнти.

 - О, та ви, напевно, маєте непогану виручку з цих зустрічей?

 - А вам яке діло?

 - Вибачте, молодий чоловіче, я президент і головний виконавчий директор компанії, яка орендує  цю залу .

 - О, вибачте - тільки і зміг вимовити шокований менеджер.

 Жінка знову посміхнулася:

 - Я думаю, це змінює ситуацію, правда?  - Вона глянула на поліцейського, який з усіх сил намагався не розсміятися - Хочете приєднатися до нас на чашку кави і ланч, пане офіцер?

 - Ні, дякую, - відповів він, - я на службі.

 - Тоді, можливо, чашку кави з собою?

 - Так, дякую.  Було б дуже великодушно з вашого боку.

 Менеджер прийшов в себе і швидко промовив:

 - Ваша кава зараз буде готова.

 Офіцер обернувся до жінки:

 - Спритно ви його поставили на місце.

 - Я не ставила собі таку мету.  Вірте чи ні, але у мене інші причини.

 Вона присіла за столик навпроти збентеженого бродяги і пильно подивилася йому в очі:

 - Друже, ви пам'ятаєте мене?

 Старий уважно вивчав поглядом кілька хвилин:

 - Ну, Ви здаєтеся мені знайомою.

 - Я трохи старше зараз.  І вже точно на вигляд змінилась, ніж в дні моєї юності, коли ви працювали тут.  Одного разу я зайшла саме в це кафе, голодна, замерзла, в дешевому одязі.

 - Ви!!!?  - Що стояв поруч офіцер не втримався від коментаря, він не міг повірити, що така шикарна жінка колись могла виглядати інакше.

 - Я тоді тільки закінчила коледж, - продовжила розповідь жінка, - приїхала в місто в пошуках роботи, але так нічого і не змогла знайти.  Зрештою, закінчилися гроші і мене виселили з найманої квартири.  Був місяць лютий, стояв страшний мороз, мені нікуди було піти, і я забрела в це кафе, щоб погрітися.

 Старого раптом осяяла широка посмішка.

 - Тепер я згадав!  - скрикнув він, - я стояв за стійкою, ви підійшли і запитали, чи можна попрацювати тут в обмін на їжу.  Я тоді сказав, що це проти правил закладу.

 - Саме так, - відповіла жінка, - потім ви зробили мені найбільший сендвіч, який був в меню, пригостили гарячою кавою і не взяли з мене грошей.  Я боялася, що через мене у вас будуть неприємності з начальством.  Потім я побачила, як ви поклали свої гроші в касу за мій сніданок.

 - Так, ви почали свій бізнес?  - в нетерпінні запитав старий безхатько.

 - Я влаштувалася на роботу на наступний день.  Я сама прокладали собі дорогу до успішного життя.  Зрештою я почала свій власний бізнес і, з Божою поміччю, він став рости і процвітати.  - Вона відкрила сумочку і дістала візитну картку:

 - Коли ми закінчимо тут, я хочу, щоб ви нанесли візит моєму комерційному директору.  Він відповідальний по персоналу нашої компанії.  Я поговорю з ним, і впевнена, він знайде для вас підходящу роботу в офісі.  - Вона посміхнулася:

 - Думаю, що він зможе навіть дати вам аванс, щоб ви купили собі одяг і знайшли житло, поки ви самі не станете на ноги.  І запам'ятайте, якщо вам коли-небудь що-небудь знадобиться, мої двері завжди відкриті для вас.

 - Спасибі вам!  - по щоках бродяги текли сльози, - Як я можу віддячити вам?

 - Не дякуєте мені - відповіла жінка, - Господь допоміг мені через вас, тепер Він допомагає вам через мене!

 Вийшовши з кафе, офіцер і жінка зупинилися біля входу на хвилину, перш ніж їх шляхи розійшлися.

 - Дякую за вашу допомогу, офіцер.

 - Навпаки, шановна - відповів він, - завдяки вам я побачив сьогодні чудо, я ніколи не забуду цього.  І ... дякую за каву!

Пам'ятаймо - Бог є, тому життя повне сюрпризів!

 Що посієш - те й пожнеш...

Блог

Що буде, якщо зникне МУЗИКА

                                  Що буде, якщо зникне МУЗИКА?- закриють музичні школи- свята в садочках - університети, коледжі, училища- КВН, концерти, фестивалі, конкурси,гуртки - шкільні заходи...
Читати далі

Я унікальність

Що означає унікальність? Я – унікальність? Звичайно – унікальність)…Кожна людина унікальна. Тільки постає питання «А в чому ж полягає моя унікальність?»  Про це я намагалася думати з самого ранку. Сонячний весняний ранок, в кімнаті чути солодкий аромат кави, день починається чудово! Та ще...
Читати далі

Перший блог

Сьогодні був створений наш новий блог. Слідкуйте за оновленнями, і ми будемо тримати Вас в курсі наших новин. Ви можете читати нові записи цього блогу використовуючи RSS канал.
Читати далі

Опитування

Чи подобається Вам наш сайт?

Так 741 94%
Ні 48 6%

Загальна кількість голосiв 789

Новини

Сайт Соколишин Галини Іванівни відкрито

Сьогодні відкрився наш новий веб сайт. На цьому сайті я планую розмістити розділ з поезією для душі, з притчами, життєві історії, у методичні матеріали буду загружати особисті кращі конспекти уроків, календарне планування та іншу корисну інформацію. Якщо хтось щось має цікаве з цих питань -...
Читати далі

Блог Соколишин Галини Іванівни

Cоколишин Галина Іванівна
вул. Шевченка, 2
смт. Печеніжин
Коломийського р-ну
Івано-Франківської обл.
78274
0667036578
0673484086
top-lider67@mail.ru