Притча про двох друзів

Дружили два друга один багатий, інший бідний. Вони були кращими друзями. Одного разу багатий друг зібрався зі своєю дружиною в ресторан. Там до неї почав чіплятися чоловік і багатий штрикнув його ножем в живіт. Він не знав що робити і подзвонив своєму бідному другу, той одразу приїхав. Через деякий час ресторан був забитий полісменами і бідний друг узяв всю провину на себе. 

Йому дали 20 років, ось він сидить у в'язниц вигадує план втечі.Йому вдалось втекти і він приходить до дому свого багатого друга, стукає йому в двері а той його проганяє і не відкриває. Бідний здивувався вчинку його найкращого друга, він тільки одне промовив: «Бог суддя і Він все бачить». Бідний не знав куди йти, він сів на лавицю і сидів. До нього підійшов літній чоловік і віддав йому сумку, а сам пішов... Бідний знову нічого не зрозумів і вирішив відкрити сумку а там були мільйони. На ці гроші він купив собі будинок, машину, поміняв ім'я... Одного разу вдень він їхав на своїй машині і зустрів шикарну дівчину. Вона була дуже красивою. Вони познайомилися стали спілкуватися і надалі вона переїхала до нього жити. Як то вранці в двері подзвонила жінка похилого віку. Вона просила у нього попрацювати домогосподаркою за безкоштовно, але він став говорити що у нього є гроші і він може заплатити... Вона стала у них працювати. Через деякий час він вирішив одружитися на цій дівчині і покликав на весілля свого друга. На весіллі всі веселяться, всі раді, і тут багатий друг узяв мікрофон і каже: 
БРАТ, а пам'ятаєш як ми дружили?
А пам'ятаєш як я вбив людину а ти всю провину взяв на себе?
А я все пам'ятаю брат!
БРАТ, а пам'ятаєш коли ти прийшов до мене в будинок, а я тебе прогнав? А знаєш чому ? Так знай брат тому що у мене вдома була поліція...
Брат, а пам'ятаєш того старого який залишив тобі сумку з грошима? Це мій батько, а пам'ятаєш ту жінку яка прийшла до тебе працювати за безкоштовно домогосподаркою? Це була моя мати... БРАТ а ця дівчина що сьогодні стала твоєю дружиною це моя сестра... Так брат, я віддав тобі найважливіших у моєму житті. Вони це моє життя. Я віддав тобі своє життя, Брат...

Блог

Що буде, якщо зникне МУЗИКА

                                  Що буде, якщо зникне МУЗИКА?- закриють музичні школи- свята в садочках - університети, коледжі, училища- КВН, концерти, фестивалі, конкурси,гуртки - шкільні заходи...
Читати далі

Я унікальність

Що означає унікальність? Я – унікальність? Звичайно – унікальність)…Кожна людина унікальна. Тільки постає питання «А в чому ж полягає моя унікальність?»  Про це я намагалася думати з самого ранку. Сонячний весняний ранок, в кімнаті чути солодкий аромат кави, день починається чудово! Та ще...
Читати далі

Перший блог

Сьогодні був створений наш новий блог. Слідкуйте за оновленнями, і ми будемо тримати Вас в курсі наших новин. Ви можете читати нові записи цього блогу використовуючи RSS канал.
Читати далі

Опитування

Чи подобається Вам наш сайт?

Так 740 94%
Ні 44 6%

Загальна кількість голосiв 784

Новини

Сайт Соколишин Галини Іванівни відкрито

Сьогодні відкрився наш новий веб сайт. На цьому сайті я планую розмістити розділ з поезією для душі, з притчами, життєві історії, у методичні матеріали буду загружати особисті кращі конспекти уроків, календарне планування та іншу корисну інформацію. Якщо хтось щось має цікаве з цих питань -...
Читати далі

Блог Соколишин Галини Іванівни

Cоколишин Галина Іванівна
вул. Шевченка, 2
смт. Печеніжин
Коломийського р-ну
Івано-Франківської обл.
78274
0667036578
0673484086
top-lider67@mail.ru