Вчера письмо пришло солдату

Вчера письмо пришло солдату,

 я с ним в одном полку служу,

 он мне его прочел как брату,

с душой открытой как дружку.

Ему подруга написала:

 "Что мол с тобой мы не друзья,

 и что 2 года срок не малый,

 решила замуж выйти я"

 Я думал он сейчас подскочит,
тяжелый схватит автомат,

 и громкий грохот прогрохочет

 и рухнет на землю солдат.

Но я ошибся в ту минуту,

он громко так захохотал,
полез в карман и почему то,

 копейку ржавую достал.

 Затем прижал нагой обутой,
солдатский кирзовый сапог.

 И где виднелся отпечаток,

 он вывел твердою рукой,

 подруга здравствуй, буду краток,

 я жив здоров, в душе покой.

Тебе копейку посылаю,

Для свадьбы лучше дара нет,

 от всей души тебе желаю,

 взгляни на этот грязный след.

В нем ничего нет кроме грязи,

 и если б он тут не стоял,

давно бы вас китаец грязных,

 как шлюх последних растоптал.

 Потом добавил он с улыбкой

 "Любовь твоя мне не нужна.

 Ты будешь классную подстилкой,

Но человеком - НИКОГДА!!!"

Блог

Що буде, якщо зникне МУЗИКА

                                  Що буде, якщо зникне МУЗИКА?- закриють музичні школи- свята в садочках - університети, коледжі, училища- КВН, концерти, фестивалі, конкурси,гуртки - шкільні заходи...
Читати далі

Я унікальність

Що означає унікальність? Я – унікальність? Звичайно – унікальність)…Кожна людина унікальна. Тільки постає питання «А в чому ж полягає моя унікальність?»  Про це я намагалася думати з самого ранку. Сонячний весняний ранок, в кімнаті чути солодкий аромат кави, день починається чудово! Та ще...
Читати далі

Перший блог

Сьогодні був створений наш новий блог. Слідкуйте за оновленнями, і ми будемо тримати Вас в курсі наших новин. Ви можете читати нові записи цього блогу використовуючи RSS канал.
Читати далі

Опитування

Чи подобається Вам наш сайт?

Так 741 94%
Ні 46 6%

Загальна кількість голосiв 787

Новини

Сайт Соколишин Галини Іванівни відкрито

Сьогодні відкрився наш новий веб сайт. На цьому сайті я планую розмістити розділ з поезією для душі, з притчами, життєві історії, у методичні матеріали буду загружати особисті кращі конспекти уроків, календарне планування та іншу корисну інформацію. Якщо хтось щось має цікаве з цих питань -...
Читати далі

Блог Соколишин Галини Іванівни

Cоколишин Галина Іванівна
вул. Шевченка, 2
смт. Печеніжин
Коломийського р-ну
Івано-Франківської обл.
78274
0667036578
0673484086
top-lider67@mail.ru